1. GTO - Dobra stara komedia fabularna na przyzwoitym poziomie ale ma to coś xD
2. One Piece wgniata w ziemie nie to co płytkie Naruta i Bleach'o i podobne shity
3. Trigun Post Apokaliptyczne jeden z pierwszych tego typu tytułów ja się później okazało udany ^^
4. Death Note - Dla młodych zbuntowanych ludzi idealny tytuł jednakże końcóweczka odpowiednia dla tego popaprańca.
5. Tsubasa Chronicle 1 - Przygodowy romans z pod kreski Clampa bardzo udany tytuł
6. Onegai Teacher i Twins - świetny klimat i nastrojowa muzyka
7. Kareshi Kanojo - Po prostu cudowne anime według mnie bez wad ideał jeśli chodzi o
kategorię romansów
8. Black Lagoon - anime sensacyjne przedstawione w ciekawy sposób
9. Code Geass - kolejny pozycja clampa na dodatek kolejny strzał w 10 klimat coś na podobę Death Note
10. Chobits - Bardzo przyjemna komedia romantyczna
11. Junni Kokki - Fantasy w Tolkienowskiej oprawie tzn bardzo wciąga świat przedstawiony ^^
12. Ouran High School Host Club - Genialne anime komediowe xD
13. Nightwalker - coś o wampirkach jeden z moich ulubionych tematów niestety bardzo mało ich w japońskiej animacji a trochę szkoda.
14. Slayers Next - Klasyka sama przez siebie nie trzeba tłumaczyc
15. XXXHolic - według mnie najlepsze anime na świecie. Świetny klimat postacie no dosłownie wszystko.
To co wgniata w fotel Anarchy Mańka ^ ^